Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Любчук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Любчук В. 
Релігійна віра як чинник участі особистості у позакультових практиках [Електронний ресурс] / В. Любчук // Соціологічні студії. - 2013. - № 2. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2013_2_19
Запропоновано звернути увагу на особливості та роль віри як основного чинника участі особистості в позакультових практиках сучасних християнських церков. За результатами дослідження обгрунтовано думку про те, що віра в культових практиках має теоретичну основу, проте в позакультових вона лежить у практичній площині й реалізується в конкретній діяльності. Результати дослідження підтвердили гіпотезу про залежність участі особистості в позакультових практиках від можливості надання реальної допомоги та підтримки людям, котрі цього потребують.
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.609 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Любчук В. В. 
Позакультові практики сучасних християнських церков як інструмент взаємодії Церкви і суспільства [Електронний ресурс] / В. В. Любчук // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства. - 2014. - Вип. 20. - С. 283-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtpsa_2014_20_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.698 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Любчук В. В. 
Воцерковлена молодь як суб'єкт позакультових практик сучасних християнських церков [Електронний ресурс] / В. В. Любчук // Український соціум. - 2014. - № 3. - С. 22-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2014_3_5
Розглянуто роль воцерковленої молоді у здійсненні позакультових практик сучасних християнських церков. Розкрито зміст понять "культові практики" та "позакультові практики". Проаналізовано результати проведеного автором якісного дослідження, цільову групу якого склали молоді люди - прихожани християнських церков Волині. Визначено характер, зміст, мотиви участі віруючої молоді у позакультових практиках, їх роль у формуванні моральних якостей особистості та підвищенні рівня духовності в суспільстві.
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.546 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Любчук В. 
Позакультові практики як спосіб реалізації особистості [Електронний ресурс] / В. Любчук // Соціологічні студії. - 2014. - № 2. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2014_2_12
Актуалізація церквою позакультових практик указує на важливу роль у їх здійсненні не лише священиками, а й прихожанами. За результатами глибинних напівструктурованих інтерв'ю з молодими прихожанами християнських церков, проведених нами самостійно, виявлено позитивне ставлення та зацікавленість молоді в позакультових практиках, що пояснюється їх постійною участю в таких заходах. Молоддю відзначено, що позакультові практики є соціально спрямованими та надконфесійними й участь у них молодих прихожан зумовлюється різними мотивами - від особистого прагнення до ініціативи Церкви та релігійної громади. Попри те, що позакультові практики, як зазначили респонденти, у кожній церкві чітко втілені в конкретні напрями (робота з людьми похилого віку, хворими, організація дозвілля тощо). Єх, як правило, декілька, і молодим людям є можливість обрати той напрям роботи, який відповідає їхнім відчуттям та сприйняттю. Отже, позакультові практики постають не лише засобом для задоволення особистих потреб, але й сприяють формуванню особистості, ствердженню християнських і громадянських цінностей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.747 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Любчук В. В. 
Нетрадиційні методи викладання соціології на несоціологічних спеціальностях (досвід застосування) [Електронний ресурс] / В. В. Любчук // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2017. - № 1-2. - С. 135-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2017_1-2_24
Проаналізовано нетрадиційні методи викладання соціології, які можуть застосовуватися на несоціологічних спеціальностях. Звернено увагу на такі методи викладання, як есе та малюнок. Представлено досвід застосування методу есе на спеціальності "Соціальна робота" та методу малюнка на спеціальності "Образотворче мистецтво". Метод есе активізував наявні в студентів соціологічні знання, допомігши їм не лише висловитися із заданої теми, але спрогнозувати розвиток подій. Метод малюнку допоміг налагодити міждисциплінарні зв'язки між соціологією та малюванням, передати власне бачення за допомогою візуальних засобів. Застосування нетрадиційних методів викладання соціології на несоціологічних спеціальностях має свою специфіку, зокрема, варто враховувати особистісні та професійні якості викладача, напрям підготовки студентів та характеристики окремої студентської групи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 128.091 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Любчук В. 
Споживчі практики як тип повсякденних практик у сучасному українському суспільстві [Електронний ресурс] / В. Любчук // Соціологічні студії. - 2018. - № 1. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2018_1_8
Споживчі практики визначаються як тип повсякденних практик, що характеризуються наявністю учасників (споживачів), специфікою діяльності, яка є повсякденною та узвичаєною, формується в контексті певної культури та зазнає впливу як зовнішніх, так і внутрішніх змін. Артикуляція споживчих практик полягає в зростаючому інтересі до проблеми споживання, типів споживачів, форм споживання. Реконфігурація споживчих практик визначає характер таких практик, виходячи з культурних та соціальних умов розвитку суспільства. Так, багатство, заможність тривалий період у нашій країні були в статусі маргінальності. На сьогодні бути багатим - бажаний статус для багатьох громадян. Найбільше сучасні споживчі практики зазнають інших змін, пов'язаних із запозиченням зразків, норм, цінностей споживання інших країн та культур. Результати деяких соціологічних досліджень указують на погіршення економічного становища громадян України, що відображається й на їхніх споживчих уподобаннях. Отже, споживчі практики громадян із низьким рівнем доходів характеризуються економією, заощадливістю, відмовою від закупок на тривалий час. Водночас споживчі практики більш заможних верств населення мають тенденцію до розширення напрямів витрат, зокрема на платну освіту або медицину, на дозвілля й відпочинок, на здоров'я тощо, які для них поступово можуть ставати повсякденними.
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.137 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Любчук В. В. 
Церква як агент релігійної соціалізації молоді [Електронний ресурс] / В. В. Любчук // Український соціологічний журнал. - 2017. - № 1-2. - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrsocj_2017_1-2_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 808.263 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Любчук В. 
Сучасне місто: чинники формування та перспективні напрями розвитку [Електронний ресурс] / В. Любчук // Соціологічні студії. - 2018. - № 2. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2018_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.083 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Любчук В. В. 
Міжконфесійна співпраця християнських церков в умовах становлення громадянського суспільства [Електронний ресурс] / В. В. Любчук // Релігійна свобода. - 2007. - № 12. - С. 59-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/religfree_2007_12_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 49.314 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Кузьмук О. М. 
Ціннісні орієнтації випускників шкіл: за результатами якісного соціологічного дослідження [Електронний ресурс] / О. М. Кузьмук, В. В. Любчук // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2019. - № 3. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2019_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.405 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Любчук В. 
Бренд-менеджмент як вид управлінської діяльності [Електронний ресурс] / В. Любчук // Соціологічні студії. - 2020. - № 1. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2020_1_9
Актуалізовано проблему формування ефективного бренд-менеджменту як виду управлінської діяльності. Конкретизуються поняття "бренд" та "брендинг". Звернено увагу на те, що є різні види брендів, зокрема територій, осіб, товарів тощо. Для розробки ефективної системи бренд-менеджменту необхідно ознайомитися із його популярними парадигмами. Аналіз парадигм ХХ ст. та ХХІ ст. показав, що важливо враховувати особливості зовнішнього середовища, розвиток суспільства та новітніх технологій. Зрештою, сучасне суспільство настільки стрімко розвивається, що є необхідність враховувати позитивні сторони обох парадигм. До таких зокрема віднесемо залученість усіх працівників, незалежно від їхніх функціональних обов'язків, до виконання функцій бренд-менеджменту щодо, наприклад, формування іміджу компанії. Для розробки ефективної системи бренд-менеджменту важливого значення набуває вибір моделі - західної (англо-американської) або східної (японської). Для західної моделі актуально сформувати імідж різних брендів, які належать одній компанії, нерідко невідомій широкому колу споживачів. Східна модель бренд-менеджменту базується на корпоративному бренді. Головне - формування авторитетного іміджу компанії. Якщо це вдасться, тоді у компанії сформується стійка та надійна репутація і споживачі будуть надавати перевагу товарам саме цієї компанії. Глобалізація наклала свій відбиток і на сферу бренд-менеджменту як виду управлінської діяльності. На сьогодні спостерігаємо змішану модель, оскільки відомі компанії намагаються поширити свої бренди на різних ринках та в різних країнах. При формуванні бренд-менеджменту важливо враховувати сукупність чинників економічного, соціального, культурного характеру. Завдяки системному та комплексному підходам вдасться створити потужну модель бренд-менеджменту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 699.81 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Любчук В. В. 
Типологічні особливості позакультових практик сучасних християнських церков (за результатами якісного дослідження) [Електронний ресурс] / В. В. Любчук // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. - 2013. - № 1053, Вип. 31. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISD_2013_1053_31_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.584 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кузьмук О. М. 
Перспективи застосування дистанційної форми навчання у закладі вищої освіти на прикладі досвіду Волинського національного університету імені Лесі Українки [Електронний ресурс] / О. М. Кузьмук, В. В. Любчук, Л. М. Опейда // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2021. - Вип. 33. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2021_33_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 444.883 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського